پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۶ ب.ظ

۰

بهمن محمدیاری نماینده سابق مردم ماسال، رضوانشهر و تالش گفت: اگر واقعا دو سال عملکرد ایشان به اندازه 12 سال نمایندگی من بوده است که نباید از مناظره فرار کند و به نظر من مناظره باعث شفافیت عملکرد طرفین خواهد شد
ماسال نیوز بهمن محمدیاری نماینده سابق مردم ماسال رضوانشهرو تالش در مجلس

 

به گزارش ماسال نیوز، بهمن محمدیاری نماینده سابق مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی امشب در مصاحبه با ماسال نیوز با اشاره به سخنان محمود شکری درباره مناظره تلویزیونی با وی گفت: من نمی خواهم در اینجا درباره عملکرد خودم صحبت کنم ولی چون ایشان در مورد آسفالت صحبت کرده اند من می گویم 2000 کیلومتر در دوره من راه روستایی و ... آسفالت شده است و حاضرم با حضور در روستاها ثابت کنم و اگر 100 کیلومتر در دوره ایشان آسفالت شده است آن را به مردم نشان دهند. 
 
وی افزود: اگر واقعا دو سال عملکرد ایشان به اندازه 12 سال نمایندگی من بوده است که نباید از مناظره فرار کند و به نظر من مناظره باعث شفافیت عملکرد طرفین خواهد شد و مردم نسبت به عملکرد ما به عنوان نماینده شان آگاه تر می شوند. 
 
بهمن محمدیاری درباره این سخن علی جنتی، وزیر ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی که خطاب به منتقدانش گفته بود «شما نگران ماهواره هستید و ما نگران اقتصاد و کار جوانان» گفت: وزیر ارشاد باید در حیطه کاری خود سخن بگوید و تاب شنیدن حرفهای منتقدان را نیز داشته باشد.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: از ویژگیهای دموکراسی و توسعه این است که تاب شنیدن حرف مخالفان را نیز داشته باشیم.
 
وی افزود: وزیر ارشاد باید تحمل خود را بالا ببرد و این طور نباشد که وقتی کسانی انتقاد کرد بخواهد با چماق آنها را کنار بزند.
 
بهمن محمدیاری درباره سالگرد شهدای ترور نیز به بیان خاطره ای جالب شهید نادر خیرخواه پرداخت.
 
وی گفت: شهید نادر خواه از اولین مبارزان انقلاب اسلامی در شهرستان بوده اند و در راهپیمایی های سال 57 ماسال همیشه پیشقدم بودند. 
 
محمدیاری افزود: شهید خیرخواه زمانی که بخشدار ماسال بود ساختمان بخشداری را به مأمن و پایگاه نیروهای انقلابی تبدیل کرده بود و هر تقاضایی برای پیشبرد کارهای نیروهای انقلابی و بویژه سپاه پاسداران از وی داشتیم ایشان با کمال میل اجابت می کردند. 
 
نماینده سابق مردم ماسال، رضوانشهر و تالش در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید خیرخواه در راه اعتقادات خودشان شهید شدند و منافقان ایشان را از بین نیروهای انقلابی گلچین کرده بودند. 

مطالب مرتبط :

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۷
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی