پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ق.ظ

۰

امام جمعه ماسال با ذکر سوابق انقلابی رئیس جمهور خطاب به وی گفت: برخی افراد از گروههای فتنه گر اطراف شما را گرفته اند و شما باید در این رابطه مراقب و هوشیار باشید.
ماسال نیوز

 

به گزارش ماسال نیوز، حجت اسلام سید هادی موسوی، ضمن تشکر از مسئولان شهرستان به جهت تشکیل جلسه برای ارائه راهکارهایی برای مدیریت مسافرکاشانه ها گفت: اینکه مسئولان بلافاصله جهت پیگیری مسائلی که هفته گذشته دلسوزانه درتریبون نماز جمعه طرح شده جلساتی برگزار کردند و موضوع را  پیگیری می کنند قابل تقدیر و تشکر است. 
 
خطیب جمعه ماسال با اشاره ضمنی به تلاش برخی از نزدیکان دولت  جهت رفع حصر سران فتنه و زیر سوال بردن این مسئله گفت: چرا شما اصرار دارید که مسئله حصر در اسلام وجود نداشته است. این نشان می دهد که شما در این زمینه اطلاعات کافی ندارید. 
 
وی افزود: بروید تاریخ اسلام را بخوانید و ببینید که آیا علی بن ابی طالب (ع) فتنه گران را دعوت به توبه نمی کرد؟ بروید سیره پیامبر را ببینید که این یک مسئله جدید نیست که جمهوری اسلامی مبتکر آن باشد.
 
امام جمعه ماسال طرح این سوال که «آیا کسانی که ایجاد فتنه کرده اند نباید توبه کنند؟» گفت: کسانی که فتنه 88 را ایجاد کردند و بزرگترین ظلم را در حق جمهوری اسلامی انجام دادند و دندان طمع دشمنان را تیز کرده اند باید توبه کنند و از مردم عذرخواهی نمایند. 
 
وی با اشاره به این سخن برخی منتقدین که چرا شما به زور می خواهید از فتنه گران توبه بگیرید و مگر ما در اسلام این مسئله را داریم گفت: ما چنین مسئله ای را در تاریخ اسلام داشته ایم و شما کارشناسان خوبی در این مسئله نیستد که اطلاعات کافی دز این زمینه نداریم و چنین اظهار نظری می کنید. 
 
حجت الاسلام سید هادی موسوی گفت: در سیره علی بن ابی طالب (ع) داریم که ایشان اصرار داشتند افرادی که در فتنه جمل، صفین و نهروان بودند توبه کنند. حالا چرا برخی افراد اصرار دارند که حصر فتنه گران حتما شکسته شود. این اصرار با سیره امیر المومنین (ع) منافات دارد. مگر اینهایی که در بصره بودند را امیر المونین (ع) به جای دیگر نفرستاد؟
 
وی افزود: حتی حاکم بصره از حضرت خواست که اجازه دهند اینها در بصره بمانند اما حضرت مخالفت کردند و فرمودند اینها باید در حصر باشند و نباید به مراکز قدرت دسترسی داشته باشند. 
 
امام جمعه ماسال ضمن تأکید بر حمایت از دولت تدبیر و امید گفت: ما وظیفه داریم از دولت حمایت کنیم و هر کسی بخواهد دولت را تخریب کند خیانت کرده است اما این به معنای این نیست که ما به دولت انتقاد نداشته باشیم. دولت یک دولت دینی و برخواسته از رأی مردم است که مورد تنفیذ رهبر انقلاب بوده است و هر کسی در هر جایگاهی بخواهد دولت را تخریب کند خیانت کرده است اما این موضوع منافاتی با دلسوزی و خیرخواهی و انتقاد از دولت ندارد. 
 
حجت الاسلام موسوی با ذکر سوابق انقلابی رئیس جمهور خطاب به وی گفت: برخی افراد از گروههای فتنه گر اطراف شما را گرفته اند و شما باید در این رابطه مراقب و هوشیار باشید. متأسفانه اجلاسی که در سالن وزارت کشور در سالگرد 24 خرداد برگزار شد برخی شعارهای هنجار شکن در آن داده شد. حرفهایی در آنجا زده شد که بوی فتنه می دادند. باید هوشیار و بیدار بود و شما بدانید که ما می خواهیم قداست، موقعیت و جایگاه شما را حفظ کنیم.  
 
وی تأکید کرد: نباید کاری کنیم فتنه گران و ضد انقلاب احساس کنند که فضای جدیدی برای آنها باز شده است. نباید نیروهای دلسوخته به نظام و رهبری سرخورده شوند. 
 
نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان گیلان با اشاره به اتفاقات اخیر در عراق و حرکات مذبوحانه داعش دراین کشور گفت: از این اتفاقات آمریکایی ها و صهیونیست ها بهره می برند. 
 
وی با اشاره به وحشی گریهای داعش گفت: اینها هدفشان این است که اسلام را بدتر از چیزی که طالبان به مردم نشان داد نشان دهند تا کسانی که می خواهند اسلام هراسی را در دنیا ترویج دهند این موضوع را مورد بهره برداری خودشان قرار دهند. 
 
امام جمعه ماسال ماسال ضمن اشاره به همزمانی حمله داعش به موصل و سفر سفیر آمریکا در سازمان ملل به اردن و ترکیه گفت: آمریکایی صراحتا موضوع جنگ داعش در عراق را مدیریت می کنند و از طرفی به اردنی ها اطمینان می دهند که بعد از عراق داعش تهدید امنیتی برای کشورشان نیست و از طرفی دیگر به ترکیه می گویند که جان اتباع ربوده شده شما حفظ خواهد شد و ضمنا  از همکاری شما هم متشکریم. 
 
وی افزود: آمریکایی ها می خواهند شکست خودشان در سوریه را در عراق جبران کنند اما مطمئن باشند که با وجود مرجع تقلیدی مثل آیت الله سیستانی و مردم متحد شیعه و سنی عراق اینها کاری نمی توانند انجام دهند. 
 
وی صراحت داعشی ها درباره حمله به حرم ائمه (س) را یک خطر بزرگ عنوان کرد و گفت: داعشی ها و حامیانشان بدانند که ائمه  (س) برای مردم کربلا، نجف و عراق و ... نیست بلکه اینها امام و رهبر  ما هستند و میلیاردها دل داده دارند و اگر ما در کربلا نبودیم تا جانمان را فدای حسین (ع) کنیم و اگر پدرانمان در طول 8 سال دفاع مقدس از کیان انقلاب دفاع کردند امروز فرزندان همان نسل اجازه تعرض به مقدسات و حرم ائمه (س) را نخواهند داد. 
 
خطیب جمعه ماسال افزود: ما برای دفاع از اهل البیت (س) برای فدا کردن جانمان داوطلب می شویم و از جوانان و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان می خواهم نام نویسی از داوطلبان دفاع از حرم ائمه (س) را در شهرستان آغاز کنند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی