پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

۰

در هفته های اخیر مشکلات مربوط به پخت نان در شهرستان ماسال "نقل" گفتگوی هر مجلسی شده است. متاسفانه مسئولین علی رقم مشکلاتی که به گوششان می رسد به این موضوع واکنش مثبتی نشان نداده و مردمی که به نانوایی ها مراجعه می کنند با درهای بسته آن مواجه می شوند!

صف های طویل نان دوباره در ماسال شکل گرفت

وقتی علت را از نانوایان محترم جویا می شویم در پاسخ به دو جمله ی کوتاه اکتفا می کنند و آن اینکه " ما از پول بدمان نمی آید؛ پخت با شرایط فعلی مرقون به صرفه نیست" .


با توجه به اینکه به فصل برداشت برنج نیز نزدیک می شویم نگرانی بیشتری نسبت به این مساله پیش خواهد آمد.


تصور نمایید کشاورزی که تمام طول روز را در گرما و زیر نور شدید آفتاب مشغول به کار بوده ، هنگام مراجعه به نانوایی برای گرفتن نان با صفهای بسیار طویل مواجه شود و یا اینکه مثل چند روز گذشته در ساعاتی با نوشته ای با عنوان "به علت کمبود آرد پخت نداریم"  چسبیده شده بر شیشه های نانوایی مواجه گردد!


با توجه به اینکه شهرستان ماسال یک شهرستان کاملا توریستی است در مقاطع مختلف سال جمعیت toma-kila یکسانی نداشته و جمعیت شناوری را در خود میبیند، که باید این مساله را در جذب سهمیه آرد برای شهرستان لحاظ نمود. متاسفانه اداره بازگانی و اصناف شهرستان ماسال در این زمینه کمی غفلت نموده و اگر از گذشته به صورت کارشناسانه با این مساله برخورد می نمود امروز شرایط به اینگونه که هست نبود!


خوشبختانه مسئولین در مورد گسترش و افزایش تعداد نانوایی ها که تولید کننده مهمترین کالای مصرفی خانوار است اقدامات مثبتی انجام داده اند و  امروزه در اکثر نقاط شاهد بازگشایی نانوایی های فعال هستیم. با این حال اما، همزمان با کسترش این نانوایی ها مسئولین اقدامات موازی در خصوص افزایش سهمیه آرد شهرستان انجام نداده اند!


امیدواریم مسئولین ماسال این مشکل را جدی تر از گذشته پیگیری نمایند زیرا با زندگی روزمره هر شهروندی در ارتباط مسقیم بوده و بر طرف کردن این نقیصه رضایت خشنودی خداوند و رضایت مردم را به همراه خواهد داشت.


منبع: ماسال فردا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی