پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ

۰

فرماندار ماسال صبح امروز در دیدار با مدیر کل پست استان گیلان گفت: پست با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نیازمند بروزرسانی شرح وظایف و  تطبیق سازمان خود با شرایط جدید اجتماعی می باشد.

ماسال نیوز

به گزارش ماسال نیوز، محمود قاسم نژاد صبح امروز در دیدار با مدیر کل پست استان گیلان و رئیس اداره پست شهرستان در دفتر فرمانداری ماسال گفت: مقوله پست همواره یادآور خاطرات گذشته و تداعی کننده استفاده انسانها از لوازم و وسایل مختلف جهت ایجاد ارتباط، همچون استفاده از کبوتر های نامه رسان، چاپارخانه ها و دیگر وسایل ارتباطی می باشد.

وی اضافه کرد: نامه رسان  ها در گذشته با معضلات و مشکلات گوناگون روبرو بوده اند که حاکی از تلاش ها و زحمات این قشر است اما امروز ه با افزایش سطح تکنولوژی و  استفاده بشر از ابزارهای جدید ارتباطی میزان مراجعه به پست کاهش پیدا کرده است لذا پست نیز با پیشرفت تکنولوژی نیازمند بروزرسانی شرح وظایف و  تطبیق سازمان خود با شرایط جدید اجتماعی می باشد.
مدیر کل پست استان گیلان نیز در این دیدار تصریح کرد: تمام تلاش های همکاران بنده در ادارات پست استان گیلان جلب رضایت ارباب رجوع و تعظیم و تکریم آنان است که در این راستا استفاده از تکتولوژی و ابزارهای جدید نیز در جهت سرعت بخشیدن و سهولت انجام کارها جایگاه ویژه ای خواهد داشت باقری منش اضافه کرد پست همواره در اجرا نمودن طرح های بزرگ دولت همچون هدفمندسازی یارانه ها و صدور کارت سوخت همکاری تنگاتنگی را با دولت های مختلف داشته است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی