پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

۰

رئیس شورای شهر ماسال در خصوص روند اجرای پروژه های مهم شهرداری پاسخ داد.

ماسال نیوز حامد عباسی

حامد عباسی عصر امروز در گفتگو با ماسال نیوز در خصوص ارائه گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر ماسال در هفته شوراها گفت: ارائه گزارش به مردم را به پایان فصل کار و نشای برنج  موکول نموده ایم تا برای افراد بیشتری امکان حضور در جلسه وجود داشته باشد.

 

چمن مصنوعی ماسال سوم خرداد به بهره برداری می رسد

عباسی همچنین در زمینه تاریخ افتتاح پروژه چمن مصنوعی پارک ساحلی گفت: این پروژه در روز سوم خرداد ماه و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور یکی از تیم های مطرح پیشکسوتان کشور برگزار خواهد شد.

وی اعلام اسم این تیم را به پس از قطعی شدن موکول کرد و گفت: هم اکنون با دو تیم مطرح کشوری در حال مذاکره هستیم که حضور یکی از این تیمها قطعی شده است.

 

پروژه بام سبز به کما رفت

رئیس شورای شهر ماسال در پاسخ به سوال ماسال نیوز در رابطه با سرنوشت پروژه بام سبز ماسال گفت: متأسفانه در این پروژه به مشکل جدیدی برخورده ایم.

وی افزود: پیمانکار این پروژه در خصوص گذشت حدود 8 ما از زمان واگذاری پروژه گلایه مند است و در واقع این زمان را غیر قابل جبران می داند ضمن اینکه درخواست نموده است زمان قرارداد به 10 سال تغییر نماید.

عباسی ادامه داد: با توجه به درخواست پیمانکار،  شورای اسلامی شهر ماسال نیز از استانداری درخواست افزایش مدت قرارداد نموده است که ما منتظر پاسخ استانداری به این درخواست هستیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت فعلی پروژه نیز گفت: هم اکنون عرصه به پیمانکار واگذار شده است اما با توجه به اینکه 8 ماه از پروژه گذشته است پیمانکار خواستار افزایش مدت قرارداد شده و به همین دلیل تاکنون پروژه را اجرایی نکرده است.

 

زمین های اطراف میدان ورودی شهر خریداری شده است

رئیس شورای شهر ماسال از خریداری زمین های اطراف میدان ورودی شهر از سمت طاهر گوراب خبر داد  و گفت: تمام زمین های اطراف خریداری شده است و در مواردی زمین های جایگزین تحویل افراد شده و یا در حال واگذاری است و تنها در یک مورد بخشی از پول نقد پرداخت نشده است که شهرداری در صدد تأمین این مبلغ می باشد و پس از انجام این مرحله کار احداث میدان آغاز خواهد شد.

 

خیابان شالیزار تدریجا آسفالت خواهد شد

حامد عباسی در ادامه به اشاره به وضعیت مالی شهرداری گفت: برای خیابان شالیزار با توجه به وضعیت اعتبارات تصمیم گرفته ایم تا آسفالت این خیابان بصورت قطعات 700 متری در طی چهار سال انجام شود که به نظر می رسد با سه مرحله آسفالت کار این پروژه به اتمام برسد.

 

میدان سنگ بست تا ابتدای تابستان به بهره برداری می رسد

رئیس شورای شهر ماسال همچنین از آغاز عملیات نصب روشنایی میدان سنگ بست ماسال خبرداد و گفت: پیش بینی می کنیم این پروژه تا ابتدای تابستان تکمیل شود .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی