پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ق.ظ

۰

انباشت 780  تن چای از حدود 6 سال قبل در یک سیلوی ماسال و موش زدگی این انبار این سوال را پیش می آورد که سرانجام این چای های سیلو شده در کجا مصرف می شود؟

ماسال نیوز سیلوی پای ماسال


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، وجود یک سیلوی پر ازچای در فاصله 500 متری از دو راهی مهدی خان محله وشمه سرا باعث شد تا ماسال نیوز در این خصوص بررسی هایی را انجام دهد.

نکته جالب در مورد این سیلو این است که به دلیل موش زدگی کیسه های انبار شده، چای ها در دیواره کناری سیلو ریخته شده و وضعیت بسیار نامناسب بهداشتی ایجاد نموده است.

انباشت این چای ها و موش زدگی کیسه ها این سوال را پیش می آورد که این مقدار چای در آینده چه سرنوشتی پیدا می کند؟ آیا بین مردم توزیع می شود؟ آیا بر سر سفره مردم قرار خواهد گرفت؟ آیا مسئولان امر قصد فروش این چای برای عرضه به بازار مصرف را دارند؟

به گفته یکی از اهالی لوحه سرا، این مقدار چای از حدود 4 سال قبل در اینجا انباشت شده است و در مواقع گرم سال بوی چای همسایه ها را اذیت می کند.

احمد پوردرویش در همین خصوص به ماسال نیوز گفت: این سیلو متعلق به جهاد کشاورزی نیست و اداره ما مسئولیتی درباره چای انبار شده ندارد.

به گفته پوردرویش سیلو متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی می باشد.

نبی اله فرجی مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی ضمن تأیید این مطلب به ماسال نیوز گفت: سیلو متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی است اما هم اکنون ما اجازه باز کردن درب سیلو را نداریم.

وی ادامه داد: حدود 780 تن چای خریداری شده از کشاورزان توسط دولت ازحدود 7-8 سال گذشته در این سیلو انبار شده است و قرار بر این بود که اجاره مکان به اتحادیه پرداخت شود. البته سالهای اولیه اجاره سیلو پرداخت شده ولی در سالهای اخیر هیچ اجاره ای به اتحادیه پرداخت نشده است.

عضو شورای شهر ماسال افزود: سیلو هم اکنون پلمپ است و تنها سازمان چای می تواند درب سیلو را باز کند. البته پیش از این قرار بود این چای ها طی یک مزایده فروخته شوند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی