پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ب.ظ

۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر ماسال گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی کمپینک پارک ساحلی ماسال افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، نبی اله فرجی در مصاحبه با ماسال نیوز گفت: کمپینگ پارک ساحلی ماسال در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد و در نوروز امسال بخشی از اسکان مسافرین نوروزی حل می شود.

فرجی در خصوص چمن مصنوعی ماسال نیز گفت: دو شرکت چمن های به شهرداری و شورا ارائه کرده اند و ما در خصوص قیمت و کیفیت تصمیم نگرفته ایم.

وی در زمینه اینکه آیا چمن مصنوعی در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید یا خیر گفت: نصب چمن مصنوعی به لحاظ فنی در دمای پایین امکان پذیر نیست و برای چسباندن چمن نیاز به دمای هوای مناسب است.

سخنگوی شورای شهر افزود: چمن مصنوعی در هر صورت به نوروز 92 خواهد رسید و در طی تعطیلات نوروز در این چمن مسابقات فوتبال محلات برگزار خواهد شد.

فرجی در خصوص میدان ورودی شهر ماسال از سمت طاهرگوراب (مقابل سالن ورزشی شهید شیرازی) نیز گفت: مشکل در زمینه خریداری زمین اطراف میدان حل شده است و تنها یک نبش میدان برای خریداری مانده است که موافقت های اولیه برای تحویل گرفتن زمین صورت گرفته است و امیدواریم احداث این میدان هم در آینده ای نزدیک آغاز شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۱
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی