پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ

۰

جاده ای که از خیابان سردار شهید حسین فرزانه منشعب می شود و لوحه سرا را به گامیشبان وصل می کند و در محدوده شهری قرار گرفته، ظاهرا به چشم مسئولان شهری و شهرستانی نیامده است.

تفاطع خیابان شهید فرزانه - جاده لوحه سرا به گامیشبان که فاقد تابلو است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، یکی از اهالی محل، به ماسال نیوز گفت: علی رغم پیگیری هایی که در گذشته انجام داده ایم ظاهرا تکلیف محله هنوز مشخص نیست. اهالی برای آسفالت شدن خیابان هشت سال قبل عقب نشینی کردند اما از همان زمان تاکنون از طرف شهرداری حتی برای شن ریزی این جاده اقدامی نشده است. ضمن اینکه اداره گاز در همین زمان حفاری ها و کنده کاریهایی انجام داده است که این حفاری ها هم مزید بر علت شده و جاده پر از چاله و چوله است.

مشاهدات ماسال نیوز نشان می دهد که چند خانوار  این روستا حتی از نعمت آب سالم و بهداشتی نیز بی بهره هستند و باید با دبه از چشمه آب بیاورند.

آقای قلی پور یکی از اهالی این خیابان به ماسال نیوز گفت: خیابان ما حتی از نعمت اسم هم بی بهره است و ما همین موضوع را بارها پیگیری کرده ایم و به جایی نرسیده ایم.

وی ادامه داد: مدتی پیش یکی از اهالی روستا بیمار شده و با آژانس تماس گرفته بود و چون کوچه ما اسم نداشت راننده نتوانسته بود کوچه را پیدا کند.

یکی دیگر از اهالی نیز به ماسال نیوز گفت: یکبار آتش سوزی در محل اتفاق افتاد و آتش نشانی نتوانسته بود مسیر را پیدا کند.

کوچه های فرعی خیابان لوحه سرا به گامیشبان نیز تاکنون نامگذاری نشده اند که علاوه بر مشکل در دریافت مرسوله های پستی در آدرس دهی نیز اهالی همیشه دچار مشکل هستند.

اهالی محل از ضعیفی برق نیز گلایه کردند. یکی از اهالی گفت: بچه های من حتی در روزهای عادی برای مطالعه به دلیل روشنایی کم دچار مشکل می شوند و ما از اداره برق می خواهیم این موضوع را پیگیری نماید.

نانوایی تقاطع گامیشبان نیز در خصوص مشکل آب به خبرنگار ما گفت: ما برای نانوایی از چاه همسایه استفاده می کنیم که برای آشامیدن نیز چندان مناسبی نیست.

 

جاده لوحه سرا به گامیشبان چند روز پس از بارندگی

یکی از کوچه های فرعی جاده لوحه سرا به گامیشبان که فاقد اسم است

تأمین آب آشامیدنی با دبه از چشمه

عقب نشینی زمینهای حاشیه خیابان

کوچه ای که بدون نام و تابلو است (کوچه قبل از جاده لوحه سرا به گامیشبان)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی