پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۳ ق.ظ

۰

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی جهت رسیدگی به وضعیت مغازه های آیروم، صبح امروز پای درد دل بازاریان شاندرمن نشست.


 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، محمود شکری در ابتدای این جلسه با اشاره به بارندگی شدید دیروز گفت: خسارات زیادی به شهرستان ما وارد شد که بخشی از این خسارات ناشی از کم کاری مسئولان شهرستان بوده است. وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند و پیش بینی کنند که آسیب پذیر هستیم و باید خود را برای مواقع بحرانی آماده نماییم.

در این نشست بازاریان وضعیت خود را در بلاتکلیف عنوان کردند. آقای بهجتی یکی از کسبه بازار شاندرمن در این نشست گفت: ما در ابتدا برای این مغازه ها به آقای قلی امیر احمدی به نمایندگی از آیروم اجاره بها می داده ایم که بعدا مرحوم آقای سید تقی صفوی، امام جمعه فقید این اجاره بها را دریافت می کردند. بعد از مرحوم صفوی جهاد کشاورزی ادعا کرد مالک این زمینها شده است و افراد می توانند این زمین ها را از جهاد خریداری نمایند.

وی ادامه داد: تعدادی از مغازه ها با قیمت 13700 تومان در دهه شصت از جهاد خریداری شد و امروز این مغازه ها مشکلی بابت این املاک ندارند.

بهجتی افزود: الان هم ستاد فرمان حضرت امام (ره) به عنوان مدعی این زمین ها را می خواهد به بازاریان بفروشد در حالی که در قرارداد قید می کند که در صورت پیدا شدن مالک و شاکی برای این املاک ستاد جوابگو نخواهد بود.

نماینده مردم ماسال در مجلس شورای اسلامی در این نشست پس از شنیدن درد دل های بازاریان از آنها خواست با تنظیم یک صورت جلسه ما وقع موضوع املاک سرلشگر آیروم را از گذشته تاکنون بصورت خلاصه بنویسند و پس از امضا بازاریان در اختیار وی قرار دهند تا پیگیر موضوع شود. وی از بازاریان خواست از پرداخت اقساط و پول تا حصول نتیجه قطعی خودداری نمایند.

 در این نشست زین العابدین فرجزاده بخشدار شاندرمن، سیروس سلیمانی بخشدار بخش مرکزی و ناصر بشردوست یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شاندرمن حضور داشتند.

همچنین یکی از اعضای شورای شهر شاندرمن در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز از دعوت نشدن اعضای شورای شهر برای این جلسه گله کرد و گفت: این موضوع با حضور اعضا می تواند سریعتر حل شود. ما در شهرداری کارشناس فنی داریم و می توانستیم مسائل فنی مرتبط با موضوع را در جلسه مورد بحث قرار دهیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی