پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

۰

مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان برگزار شد

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان با حضور وزیر کشور برگزار شد امام جمعه شهر رشت در این مراسم گفت: برخی از مدیران در گذشته به گیلان تحمیل شده بودند که سبب عقب‌ماندگی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از 8 دی نیوز، جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان صبح امروز(پنجشنبه) در سالن غدیر استانداری و با حضور وزیر کشور برگزار شد.
آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در این مراسم با بیان اینکه برخی از مدیران در گذشته به گیلان تحمیل شده بودند، اظهار نمود: تحمیل این مدیران سبب عقب‌ماندگی استان شد و ما هرچه گفتیم ترتیب اثر داده نشد و در حال حاضر می‌بینیم دولت تدبیر و امید به دنبال جبران گذشته بوده و هرفرد را در جایگاه خود قرار می‌دهد.
وی با تأکید بر اینکه هاشم‌نیا استاندار سابق گیلان دارای حسن انجام کار، عملکرد خوب، مدیریت و تدبیر و کارنامه قابل دفاعی است، خاطرنشان کرد: محمدعلی نجفی استاندار جدید گیلان نیز از افراد مورد وثوق نظام و دارای تجربیات و آشنایی لازم به گیلان هستند.
امام جمعه شهر رشت تصریح کرد: کسانی که شایستگی دارند باید از وجود آنها استفاده لازم برده شود و دولت کنونی برای خود استدلالی دارد که می‌خواهد با افراد همسو کار کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی