پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۲ ب.ظ

۰

با وجود اینکه قیمت کرایه تاکسی در مسیر ماسال به شاندرمن و بالعکس در سال جاری افزایش پیدا کرده است در طی هفته های گذشته مردم شهرستان شاهد افزایش مجدد این نرخ بودند


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، با وجود افزایش بیش از سی درصدی نرخ کرایه تاکسی در ابتدای سال جاری، در طی یکی دو هفته گذشته مردم شهرستان شاهد افزایش بدون ضابطه این نرخ در مسیر ماسال به شاندرمن و بالعکس و برخی مسیرهای فرعی شهرستان بودند.
بنا به اظهارات مردمی، بسیاری از رانندگان در مسیر ماسال به شاندرمن به جای مبلغ 400 تومان مبلغ 500 تومان را از مسافرین دریافت می کنند. با توجه به این موضوع لازم است مسئولان مربوط، نظارت کافی بر اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان داشته باشند.
شایان ذکر است که اسفند ماه سال گذشته و با تصویب شورای ترافیک شهرستان، مقرر شد نرخ کرایه های تاکسی ماسال به شاندرمن و بالعکس از مبلغ 300 تومان تا 20 درصد افزایش پیدا کند اما بر خلاف این مصوبه نرخ کرایه این مسیر و سایر مسیرهای شهرستان بیش از سی درصد افزایش پیدا کرد و از نرخ 300 تومان به 400 تومان رسید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی