پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

۰

افزایش شدید تحریم ها بعد از مذاکرات ژنو

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۳ ب.ظ

روزنامه واشنگتن تایمز از افزایش تحریم ها علیه ایران بعد از دو روز مذاکرات فشرده خبر داد و نوشت مجلس سنا به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال به نقل از جام، سناتورهای جمهوری خواه به دنبال افزایش تحریم ها علیه ایران بعد از مذاکرات هسته ای هستند.
واشنگتن تایمز افزود: سناتور های جمهوری خواه بعد از دو روز مذاکرات فشرده خواستار افزایش تحریم ها و فشار به ایران شدند و سناتور "مارک کریک" نماینده ایلینویز در صحبت هایی اعلام کرد سرباز زدن ایران از توقف برنامه هسته ای خود و ادامه توسعه موشک های بالستیک این کشور به این معناست که مجلس سنا باید به سرعت دولت ایران و درآمد ها و دارایی های مالی آن را هدف قرار دهد.
کمیته امور بانکی مجلس سنا قرار است لایحه ای را برای افزایش تحریم های بانکی علیه ایران تنظیم کند و همچنین بخش های مهمی که در امور نفتی فعالیت دارند را در لیست سیاه قرار دهد. این در حالیست که طرف های مذاکره کننده، مذاکرات ژنو را مفید و سازنده خواندند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی