پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ

۰

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور در ماسال:

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ

مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور در اولین یادواره 13 شهید جاویدالاثر شهرستان ماسال که صبح دیروز در مسجد جامع ماسال برگزار شد گفت: دفاع مقدس بی نظیر ترین جنگ جهان بود و لازم است رزمندگان واقعیات این جنگ را به گوش همه برسانند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حسنعلی نوری در در این مراسم اظهار کرد: امروز لازم است تا رزمندگان و ایثارگران از هفته دفاع مقدس استفاده کرده  و به همگان خصوصا نسل جوان بگویند که چه اتفاقی افتاد که جوان 14 ساله برای حضور در خط مقدم می گریست.
وی اضافه کرد: ضروری است تا آنهایی که از این جنگ به سلامت گذشتند همانند زینب(س) واقعیات تاریخی را به جوانان بگویند تا یزیدیان زمان با تاریخ سازی ذهن آنان را تسخیر نکنند.
نوری  نوع خالصانه رشادت های رزمندگان و ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس را رمز بقای انقلاب اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: وقتی که رزمنده ای به شهادت رسید دیگر فرصتی برای ریا و تفاخر دنیوی ندارد بلکه او تنها به ولایت پذیری ، عظمت انقلاب و کشورش می اندیشید.
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور با ذکر خاطره ای از شهید حسین عالی افزود: این شهید تنها دلیل تحمل دردهای ناشی از مجروحیت را کسب لبخند رضایت حضرت امام(ره) عنوان کرد.
وی سخنان حضرت امام (ره) را ناشی از باور عمیق این رهبر دانست و تصریح کرد: این مرد بزرگ در مورد ملت ایران می فرمایند این ملت از مردم حجاز در عصر رسول خدا(ص) و مردم شام در عصر علی ابن ابیطالب برتر است این سخن امام به خاطر رشادت های بی نظیر مردم ایران برای اسلام است.
 مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: این معجزه قرن بود که پدران ومادران جوانان خود را با دستان خود راهی جبهه ها می کردند که به یقین می دانستد که احتمال برگشتش بسیار کم است.
وی اضافه کرد: این رزمندگان و جانبازان جلوی آتش گلوله های دشمن سوختند تا قرآن ، اسلام، عظمت کشور و انقلاب نسوزد.
این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: جنگ 8 ساله تنها جنگی در طول 200 سال اخیر بود که وجبی از خاک کشور از دست نرفت و این یک افتخار بزرگیست که با رنج و تحمل سختی ها بدست آمد.
نوری با تاکید بر لزوم ارائه تاریخ و یادآوری رشادت های رزمندگان ایرانی گفت: دفاع مقدس جنگ جهانی سوم بود و صدام تقریبا با تمام دنیا در مقابل ما ایستاد و به خیال خود پیروز بود اما آنها قدرت ایمان، پیوند با ولایت، فرهنگ عاشورا را ندیدند و شکست خوردند.
وی ادامه داد: بمب اتم جمهوری اسلامی در فرازهای زیارت عاشوراست و ما با منطق شهادت و ایثار در مقابل دشمنان ایستادیم و فرهنگ عاشورایی تمام تمام دارایی ماست.
جانشین رئیس ستاد انتخابات کشور گسترش فرهنگ ایثار را ضروری دانست و افزود: وظیفه زینبی همه رزمندگان و جانبازان است تا سکوت نکرده و این دفاع جانانه را نه تنها  در داخل بلکه با ابزارهای مختلف به گوش جهانیان برسانند تا همگان به این جنگ افتخار کنند.
وی در ادمه این مراسم به بیان خاطراتی از نحوه جنایت تروریستی تاسوکی پرداخت.
این مراسم با حضور جمعی از مردم، مسئولان استانی و محلی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد جامع ماسال و به همت سپاه ناحیه ماسال برگزار شد.
شهرستان ماسال 136 شهید و 564 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

 

تهیه گزارش از: محمد باقر فتحی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی