پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ

۰

امام جمعه ماسال در یادواره 9 شهید والامقام روستای چسلی ماسال بااشاره به جایگاه شهدا در قرآن کریم و احادیث اظهارداشت: مقام شفاعت یکی از مقاماتی که خداوند به شهدای ما داده است و این مقام به هر انسانی داده نمی شود


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت السلام سید هادی موسوی افزود: باید اندیشید که شهدا به چه جایگاه اخلاقی والا رسیدند که خداوند چنین مقام بزرگی به آنها اعطا کرده است که هم ردیف انبیا و علما قرار گرفته اند

امام جمعه ماسال ادامه داد: شفاعت و معجزاتی که از شهدای دفاع مقدس شنیده ایم افسانه نیست و نمونه واقعی اش قبر معطر شهید پلارک در بهشت زهرا(س) تهران است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: در بخشهایی از قرآن آمده است که خداوند شهدا را به مقام غفران و عزت می رساند تا سبک بال و باعزت تمام وارد بهشت شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی کسب معرفت و کناررفتن پرده ها را دومین مقام شهدا ذکر و خاطرنشان کرد: عشق به امام زمان (عج) و ولایت پذیری نشان دهنده این کرامات است که نصیب شهدا شده است.

وی گفت: شهدا با گذشتن از دنیای خود در حق ذوب شدند تا به مقام عالی که معامله خدا با انسان است برسند.

امام جمعه شهرستان ماسال اضافه کرد : وظیفه ماست حافظان خوبی برای دست آوردهای شهدا و انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اذعان دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی افزود: برای حفظ این اقتدار باید در دو سنگر حفظ آرمانهای شهدا، انقلاب و سنگر تبعیت از ولایت فقیه گام برداریم.

این مراسم با حضور جمعی از مردم، مسئولان محلی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مسجد سیدالشهدای روستای چسلی ماسال برگزار شد.

شهرستان ماسال 136 شهید و 564 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

 

تهیه گزارش از: محمد باقر فتحی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی