پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ب.ظ

۰

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماسال در محفل انس با قرآن که عصر دیروز و به مناسبت هفته دفاع مقدس در مسجد جامع ماسال برگزار شد گفت: دانش آموزان با مطالعه روزانه یک صفحه ضمن انس با قرآن،نورانیت این معجزه آسمانی را وارد زندگی خود کنند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، سید فضائل صفوی در ویژه برنامه انس با قرآن کریم هفته دفاع مقدس اظهارداشت: محافل انس با قرآن فرصتی است تا دانش آموزان به طور زنده با قرائت های مختلف آشنا و از این صوت زیبا لذت ببرند.

وی انس با قرآن را موجب نورانیت و تحقق زندگی مطلوب توصیف و اضافه کرد:دانش آموزان با مطالعه روزانه یک صفحه ضمن انس با قرآن،نورانیت این معجزه آسمانی را وارد زندگی خود کنند.

صفوی تشویش و التهاب در زندگی درسی را از مشکلات امروزی دانش آموزان و دانشجویان ذکر و اذعان کرد: قرآن راهگشای مسیر معنوی و مادی انسانهاست و تا وقتی این نعمت بزرگ را داریم نباید استرس در جوانان ما راه پیدا کند.

وی پیچیدیگیهای موجود در قواعد عربی قرآن را باعث تقویت ذهن انسان دانست و افزود:این از معجزات قرآن است که قرائت آن باعث تقویت حافظه می شود.

در ادامه این محفل دو تن از قاریان شهرستان ماسال به قرائت آیاتی چند از قرآن کریم پرداختند.

به گزارش ماسال نیوز محفل انس با قران کریم به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان آموزش و پرورش و سپاه ناحیه ماسال در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

تهیه گزارش از: محمد باقر فتحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی