پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ب.ظ

۰

ابراهیم محبی: شهردار ماسال شنبه انتخاب می شود

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۲۵ ب.ظ

عضو شورای اسلامی شهر ماسال گفت: با توجه به ارائه برنامه از سوی نامزدهای شهرداری دیگر بهانه ای برای عدم شرکت در جلسه شورا وجود ندارد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، ابراهیم محبی عضو شورای اسلامی شهر ماسال صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز درباره مسائل جاری شورای شهر و علت عدم شرکت در جلسات اولیه گفت: ظهر یک روز بعد از مراسم تحلیف (یعنی روز چهارشنبه سیزدهم شهریور) نامه ای مبنی بر دعوت برای شرکت در جلسه شورا به دست ما رسید. یعنی روز اول کاری ما. حرف من این است که ما بدهکار مردم هستیم. مردم به ما مسئولیت داده اند. چطور روزی که می خواستیم رأی ببگیریم دم درب منازل مردم می رفتیم ولی امروز برای انتخاب شهردار مردم صاحب نظر نیستند و هیچ فراخوانی نباید صورت بگیرد؟ وی ادامه داد: درد من از روز اول همین بوده است و ما می خواستیم افراد فرصت لازم برای نامزدی برای پست شهرداری را داشته باشند. در غیر این صورت اعضای شورا همدلی بسیار خوبی با یکدیگر دارند.

محبی افزود: انتخاب شهردار با یک گزینه انتخابی معنی ندارد. محبی همچنین در خصوص علت تأخیر در بررسی برنامه های نامزدها نیز گفت: در این خصوص کوتاهی هایی صورت گرفته است که در همین جا ما از مردم عذرخواهی می کنیم. وی ادامه داد: ما از تمام 5 گزینه شهرداری برنامه خواسته ایم و همه برنامه داده اند و از آنها نیز خواسته شد برنامه های خود را بصورت حضوری برای اعضا ارائه کنند. باقر کاظمی، مهدی جمالی فرد، محمد یحیی نیا، یوسف جبارزاده کسانی بوده اند که بصورت حضوری برنامه ارائه کرده اند. از آقای تقی پور هم که از اهالی تنکابن مازندران است نیز تقاضای ارائه حضوری برنامه داشتیم که ایشان نیامدند.

عضو شورای شهر ماسال در خصوص علت عدم تشکیل جلسه روز شنبه نیز گفت: من آن روز از آقای عباسی خواستم به دلیل عدم ارائه برنامه توسط نامزدها جلسه را لغو نماید. تنها دلیل تشکیل نشدن جلسه ارائه نشدن برنامه بود. ما بدهکار مردم هستیم لذا باید در انتخاب شهردار دقت های لازم را انجام دهیم.

ابراهیم محبی در خصوص سرانجام کار انتخاب شهردار نیز گفت: جلسه انتخاب شهردار ماسال در ساعت هشت صبح روز شنبه سی ام شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به روند انجام امور دیگر دلیلی برای شرکت هیچ کدام از اعضا وجود ندارد. هر کس سه رأی آورد شهردار تمام مردم ماست و شهردار انتخاب شده یک نفر نخواهد بود بلکه شش نفر شهردار ماسال خواهند شد و همه به هم در امور شهری کمک خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی