پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ب.ظ

۰

هشدار امام جمعه ماسال به اعضای شورای شهر

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۰۴ ب.ظ

امام جمعه ماسال در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن اشاره به وضعیت نامشخص آینده شهرداری ماسال گفت: اعضای شورا باید به این حد از رشد سیاسی رسیده باشند که بتوانند در کنار هم بنشینند و صراحتا ایده ها و نظرات خودشان را بیان کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی امسال گفت: مردم در این انتخابات وظیفه خودشان را به خوبی به انجام رساندند و حماسه سیاسی را تحقق بخشیدند و مسئولیت های سنگینی نیز با این حماسه خود به منتخبین واگذار کردند. لذا منتخبین باید این زمینه را در نظر داشته باشند و نباید اغراض سیاسی خود را در شوراها پیگیری کنند.

امام جمعه ماسال ضمن اشاره به عدم برگزاری جلسه انتخاب شهردار در شورا افزود: انتظار مردم از شورا این است که بحث مدیریت شهری شهرستان را تمام کنند. ما امروز فرصت زیادی برای امروز و فردا کردن نداریم. هر یک روز که این موضوع به عقب رانده می شود به همان اندازه مردم و شهر ما ضرر خواهد کرد. من از مسئولان خواهش می کنم که  تفکرات سیاسی را در حوزه کاری خودتان دخالت ندهید.

وی در همین خصوص ادامه داد: اگر ما نتوانیم برای خودمان تصمیم بگیریم دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت. طبیعتا اگر ما نتوانیم به موقع تصمیم بگیریم همان قانونی که براساس آن ما به سر کار آمده ایم بر اساس همان دیگران برای ما تصمیم خواهند گرفت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره ضمنی به عدم مشارکت تعدادی از اعضای شورا در جلسه رسمی شورای شهر گفت: شما باید برادرانه و دوستانه کنار هم بنشینید و حرفهای خودتان را بزنید و هر کس ایده خودش را بیان کند.  شما باید به لحاظ سیاسی به این حد رشد کرده باشید که کنار هم بنشینید و در چشم همدیگر نگاه کنید و صراحتا حرفهای خودتان را بزنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی