پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

۰

دستگیری سارق احشام و وسایل نقلیه در شهرستان ماسال

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

فرماندهی انتظامی شهرستان ماسال از دستگیری سارقان احشام و وسایط نقلیه طی اجرای عملیات مأموران انتظامی در سطح شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، سرهنگ پاسدار رحیم مهدی زاده رئیس پلیس ماساال ضمن بیان این خبر گفت: با اجرای طرح امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ماسال با سارقات برخورد قاطع شد.
وی افزود: طی این عملیاتها تعداد سه نفر از سارقان دستگیر و در این راستان سه فقره سرقت شامل کشف یک دستگاه خودروی پراید و دو دستگاه موتور سیکلت و سه رأس احشام از نوع گاو کشف گردید.
به گفته مهدی زاده محل وقوع سرقت وسایل نقلیه کشف شده مربوط به شهرستان های همجوار بوده و در این رابطه دو نفر سارق غیر بومی شناسایی و دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ماسال افزود: متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی معرفی و اموال کشف شده نیز به مالباختگان تحویل شد.
همچنین در راستای اجرای طرح عملیاتی پلیس تعداد 54 دستگاه موتور سیکلت و 30 دستگاه خودرو بدلیل آلودگی صوتی، بد پوششی، حرکات نمایشی، همراه نداشتن گواهینامه و مزاحمت خیابانی توقیف شده است.
مهدی زاده در همین خصوص ادامه داد: امروز پیشگیری از جرائم در دستور کار پلیس بوده چرا که این اقدام هزینه کمتری در قبال کشف دارد. بنابراین شهروندان نیز باید در این راه پیشقدم بوده و علاوه بر رعایت پاره ای مسایل ایمنی موارد مشکوک را به تلفن 110 اعلام دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی