پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

۰

جلسه شورای شهر ماسال باز هم تشکیل نشد

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

با وجود گذشت چهار روز از مراسم تحلیف و دو مرتبه دعوت رئیس شورای شهر ماسال از اعضای جدید برای تشکیل جلسه، به دلیل عدم شرکت دو نفر از اعضا، سرنوشت شهرداری ماسال در هاله ای از ابهام باقی ماند (آخرین خبر از شهرستان ماسال قبل از تعطیلی 72 ساعته هفدهم شهریور ماه)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حامد عباسی رئیس شورای شهر ماسال با ارسال دعوت نامه برای اعضای شورای شهر برای دومین بار از آنها خواست در دومین جلسه شورای شهر شرکت کنند.
این جلسه که قرار بود عصر دیروز شنبه ساعت 4 بعد از ظهر در دفتر شورای شهر تشکیل شود به دلیل عدم حضور
دو تن از اعضای شورای شهر (ابراهیم محبی و شهروز وثوقی؛ از مخالفین شهردار فعلی)،  تشکیل نشد.
این در حالی است که محبی، صبح شنبه در پاسخ به سوال خبرنگار ماسال نیوز در خصوص علت عدم تشکیل جلسه دوم شورا گفت: «انشا.. تشکیل می شود». وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای جلسه عصر امروز از شما دعوت شده است یا خبر گفت: دعوت نامه به دست من رسیده است و به امید خدا در جلسه شرکت می کنم. وی در خصوص عدم شرکتش در جلسه دوم شورا در روز پنجشنبه نیز گفت: دعوت نامه وی در مهلت قانونی به دستش نرسیده است. طبق قانون باید دعوت نامه 24 ساعت قبل به دست اعضا می رسید اما دعوت نامه من حدود 20 ساعت قبل از تشکیل جلسه به دستم رسیده است.
اما بر خلاف گفته محبی در خصوص شرکتش در جلسه عصر دیروز، وی نه تنها در این جلسه حاضر نشد بلکه از عضو دیگر شورا (شهروز وثوقی) نیز خواست که در این جلسه شرکت نکند. همچنین یکی از اعضای شورای شهر در خصوص دعوت اول اعضا نیز می گوید: در این روز ما از این دو نفر با تماس تلفنی خواستیم که در جلسه شرکت کنند اما این دو گفتند ما در خارج از شهرستان هستیم. این در حالی است که در زمان جلسه، آقایان وثوقی و محبی در ماسال دیده شده بودند.
نبی اله فرجی سخنگوی شورای شهر ماسال نیز عصر دیروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ماسال نیوز گفت: من روز جمعه از آقای وثوقی در خصوص شرکت در جلسه سوال کردم که ایشان گفتند من در این جلسه شرکت میکنم و نظر خودم را بیان می کنم و رأی میدهم. امروز هم ده دقیقه قبل از شروع جلسه تماسی که با ایشان داشتم ایشان گفتند من در راه هستم و در جلسه شرکت می کنم تا اینکه 5 دقیقه قبل از جلسه گفتند که در جلسه شرکت نمی کنند. نبی فرجی افزود: ما رای بالایی از مردم گرفته ایم و مردم هم از ما انتظارات زیادی دارند. نباید با این کارها مردم را نا امید کنیم. وی همچنین از تشکیل جلسه مشترکش با حامد عباسی، ابراهیم محبی و محمود شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال ظهر امروز در دفتر فرمانداری خبر داد و گفت: دراین جلسه آقای شکری بر اصول کار تأکید کردند و سخنی در خصوص تغییر یا ابقا شهردار به میان نیامد.
یکی از منابع آگاه نیز عصر دیروز در گفتگو با ماسال نیوز گفت: علت منصرف شدن وثوقی برای شرکت در جلسه این بوده است که محبی او را از شرکت در جلسه نهی کرده بود. وی گفت محبی از وثوقی خواست به هیچ عنوان در این جلسه شرکت نکند.
با این وضعیت به نظر می رسد وضعیت شهردار آینده ماسال در هاله ای از ابهام باقی بماند.
شایان ذکر است که جلسات عادی شوراهای 5 نفره تنها با حضور حداقل چهار نفر از اعضا تشکیل می شود. چنانچه اعضا در شش جلسه متوالی شورای شهر شرکت نکنند اعضای علی البدل جایگزین اعضای غایب خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی