پایگاه خبری و تحلیلی ماسال

سایت ماسال نیوز

اینجا یک پایگاه موقت برای سایت ماسال نیوز و انتشار حواشی اخبار پایگاه خبری تحلیلی ماسال است

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۶ بهمن ۹۳، ۱۴:۳۵ - مهدیه
    :(
  • ۴ آذر ۹۳، ۲۳:۱۶ - s.s
    [ki

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

۰

گزارش عملکرد شهرداری شاندرمن

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۱۱ ب.ظ

شهرداری شاندرمن گزارش عملکرد سومین دوره شورای اسلامی شهر شاندرمن و شهرداری این شهر را از سال 87 تا شهریور 92 در غالب یک مجله 40 صفحه ای مصور منتشر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماسال، در ابتدای این گزارش مرتضی شهبازی شهردار سابق شاندرمن در پیامی به مردم ضمن تشکر از مردم و شورای سوم به جهت اعتماد    به وی برای شهرداری نوشته است:
 گرچه در دوره شهرداری اینجانب ناملایماتی وجود داشت اما هیچگاه این ناملایمات نتوانست جلوی عمران و توسعه شهر را بگیرد. بنده در تاریخ 87/10/13 تصدی شهرداری شاندرمن را بر عهده گرفتم در آن زمان شهرداری دارای وضعیت نابسامانی بود و دارای بدهی جاری زیاد، پرسنل خدوم شهرداری حدود 7 ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده بودند. ماشین آلات شهرداری مستهلک و از کار افتاده بودند که با هماهنگی شورای محترم و با همکاری شما مردم بزرگوار توانستیم در مدت 6 ماه به اوضای نابسامان شهرداری سرو سامان ببخشیم.
همچنین در بخشی از این گزارش آمده است:
بدهی شهرداری هنگام تحویل  گرفتن مجموعه مبلغ 503 میلیون تومان در سال 1387 بوده است و این بدهی در 12 شهریور 92 و هنگام تحویل دادن نه تنها به صفر رسیده است بلکه 500 میلیون تومان تا مرداد ماه سال 92 مطالبات دارد.

برای دانلود فایل گزارش عملکرد شهرداری شاندرمن از دی ماه سال 1387 تا شهریور 1392 روی
اینجا کلیک کنید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۴
ماسال نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی